Sumthin Silly...Sumthin Fun....Sumthin Diffrent.

2Beers

It's me again.
:crazy:
Yup!
1/10 scale 1959 New Moon Single wide.
Why ?
I dun Know.
Sounds Fun and challenging and ?.. Silly refreshing.

ac81ca3b4951e54c79c2155929e89327 (640x244).jpg
Time to dig some wood out.::2thumbs
 

2Beers

It's me again.
Home dipo to the rescue. Yay !
Picked up some 1/4 sign plastic stuff.
Has a corrugated look to it. Not perfect but should fit the bill puuuurrrrfect ahahaa:laughing:

And so it begins.
She a gona beee a big un in 1/10 scale.
Enjoy, and I'm off to do the other side. ::2thumbs
IMG_1659 (640x480).jpg
IMG_1660 (640x480).jpg
IMG_1661 (640x480).jpg
 

2Beers

It's me again.
Ok, Measurements coming in at a whopping
12" wide x 46" Inches long.

:laughing:
IMG_1662 (640x480).jpg
IMG_1663 (640x480).jpg

Next to RC4WD Blazer/pickup.
For a visual size reference.
IMG_1664 (640x480).jpg

It's actually small for a trailer.
Be fun to tow behind a rig....:laughing::laughing:
 

2Beers

It's me again.
Where do I put my order in for 5 of these?

Laughing so hard..
Thanks n00b. 8 Mile I heard had some that needed moved. Immediately :laughing:
Thanks, Very appreciated.

Made me a floor from some plywood.
And laid out the extravagant lavishes floor plan.
Still not sure how to get the surround jacuzzi in that bathroom ????:hmmm:
IMG_1666 (640x480).jpg
IMG_1667 (640x480).jpg
IMG_1668 (640x480).jpg
IMG_1670 (640x480).jpg
 

2Beers

It's me again.
:biggthumpup:
It's like a doll house...But on wheels. :laughing:
IMG_1672 (640x480).jpg
IMG_1673 (640x480).jpg
IMG_1674 (640x480).jpg

Pretty easy material to work with. Just trying to decide now on how detailed the interior needs to be.
 

2Beers

It's me again.
Ha! Another awesome one. You're so damn creative. Love it.

:laughing:
Thanks shopGTR
I'm currently laying flooring and wall paper.:smoke::coffee::smoke: Very Very Intense stuff.:laughing:

Here is some interior pic Ideas while doing so.
Soooo Extravagant I know....:crazy:
52d80eb00d33c3e83083ee630d51f9e0 (638x640).jpg
5127124443_640cacc2f1_b (640x434).jpg
 

neonsnow78

New member
This is outstanding, is that standard doll house kitchen appliances? always skeptical about buying online. bough some before that just looked like garbage lol...

looks great man
 

imthatguy

Putting it in "H"
Okay, yeah, this is super cool. I can see a couple of these littering the grounds of Smiggin's Folly.
 

2Beers

It's me again.
this is really a single wide trailer with wheels. love it!

LOL Thanks....
If the trailer is a rocking..... ahahaha :laughing:

This is outstanding, is that standard doll house kitchen appliances? always skeptical about buying online. bough some before that just looked like garbage lol...

looks great man

Thank you. Kitchen is scratch built. Doll house furniture comes in at 1/12 scale.
Hence the tiny toilet in the one pic. ;):laughing:
Every thing will have to be built from scratch to make it all 1/10 scale.

Okay, yeah, this is super cool. I can see a couple of these littering the grounds of Smiggin's Folly.

Thanks Mr. Guy.
So true.... I loves me a trailer court on smiggins, would be the bomb.
Talk n00b into it. Winter is coming... He'll have tons of free time and can mass produce.
:laughing:

Holy smokes that is big and beautiful! What are you planning to use for axles?

Hello and thanks.
Glad your enjoying.
Axles will be Brass I'm sure, Every thing is going to be scratch built. Still need to create or find some tiny tires.
I might buy some cement blocks though.

Thanks for the views and encouragements everyone, Very appreciated.
More soon.::2thumbs
 
Top